مبین فارمد افرا

مشاور ایزو ۱۳۴۸۵ و CTD ، امور ثبت محصول در غذا و دارو و تجهیزات پزشکی

 

 

شرکت مبین فارمد افرا در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده است و در زمینه مشاوره و ثبت محصول ، توزیع محصولات بیمارستانی و طراحی سایت فعال می باشد.

این شرکت به افراد زیادی در مورد ثبت محصول در غذا و دارو و تجهیزات پزشکی  و ارسال پرونده سی تی دی و همچنین اخذ ایزو  کمک کرده است و سعی ما بر این است که هر کسی که می خواهد محصولی را در غذا و دارو و یا تجهیزات پزشکی ثبت کند و یا در مسیر ترخیص است، بتواند مسیر را پیدا کند.

 هدف ما بر مبنای پیروزی جامعه است و آرزو داریم که کشور عزیزمان ایران بتواند روزی بالاترین ها را در بین بقیه کشور ها داشته باشد. باید به برابری معتقد باشیم، باید به مشارکت و همکاری باور داشته باشیم، باید به توافق رسیدن با شریک مون رو تمرین کنیم وگرنه مردمانی غنی از ثروت ولی فقیر از عشق خواهیم بود.

با هم بودن باعث شروع است ، با هم ماندن باعث پیشرفت و در کنار هم کار کردن یک موفقیت است…

مبین فارمد افرا مرجعی برای پاسخگویی به نیازهای شما در زمینه ثبت محصول در غذا و دارو و تجهیزات پزشکی  و ایزو ۱۳۴۸۵ و ایزو ۹۰۰۱   است . ما همواره در تلاش هستیم که برای افزایش سطح اطلاعات هموطنان عزیزمان در زمینه ثبت محصول  قدم برداریم ، و در این راستا به صورت مداوم برنامه های آموزشی و محصولات ویژه ای آماده میکنیم تا بتوانیم سهمی کوچک در رشد و توسعه کسب‌وکار شما داشته باشیم.

این شرکت کسب و کارهای مبین دیزاینمبین هلث و مبین فارمد افرا را مدیریت می کند.

 

 

خدمات شرکت

 

۵/۵ (۱ نظر)