مشاوره ثبت محصول 

شرکت مبین فارمد افرا در زمینه  مشاوره ثبت و تولید محصول در زمینه دارو و ملزومات دارویی، مکمل ، غذایی و تجهیزات پزشکی و همچنین فروش محصولات کنترل عفونت فعالیت می کند.

ثبت اغلب محصولات در سازمان غذا و دارو و تجهیزات پزشکی نیازمند این است که شما دارای گواهی ایزو ۹۰۰۱ یا ۱۳۴۸۵ و یا جی ام پی باشید.

یکی از مواردی که شرکت ها را دچار چالش می کند، آشنا نبودن مشاوران ایزو با فرایندها و دستورالعمل های دارویی است.

این شرکت در زمینه اخذ ایزو ۱۳۴۸۵ دارویی و ملزومات دارویی و همچنین تجهیزات پزشکی تخصص دارد.

مشاوره ثبت محصول

ثبت محصول در غذا و دارو

سازمان غذا و دارو متولی سلامت و اصالت محصولات دارو و ملزومات دارویی و همچنین آرایشی و غذایی و مکمل می باشد.

در صورتی که می خواهید محصول یا کالایی مثل دارو و یا آرایشی و غذایی و  یا ملزومات دارویی ثبت کنید و یا نیاز به مشاوره ثبت محصول دارید، می توانید از طریق مشاوره روند کار را تسریع کنید.

از جمله مواردی که در ثبت دارو و ملزومات دارویی برخورد خواهید داشت، پرونده CTD می باشد که کارشناسان این شرکت با ۲۰ سال سابقه در کنار شما هستند تا بتوانید پرونده جامع و کاملی به سازمان ارائه دهید.

مشاوره ثبت محصول در زمینه ثبت IRC  دارو و ملزومات دارویی و مکمل و تجهیزات پزشکی انجام می شود.

ثبت کالا تجهیزات پزشکی

ثبت محصول یا دستگاه در اداره کل تجهیزات پزشکی

دستگاههای پزشکی و دندانپزشکی و همچنین اغلب ملزومات پزشکی مانند لنزهای چشمی و کاغذ کرپ نیازمند اخذ مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی و یا آیمد می باشد.

انجام کارهای بازرگانی

ثبت سفارش و ثبت ترخیص کالا در سامانه جامع بازرگانی و همچنین تی تک  ttac (محصولاتی که در سازمان غذا و دارو و تجهیزات پزشکی ثبت شده اند، جهت واردات یا صادرات نیاز به ثبت سفارش و گرفتن مجوز دارند.) یکی از کارهایی هست که این شرکت در جهت کمک و مشاوره به شما همراهان عزیز ارائه می دهد.

مشاوره ثبت محصول 

در صورتی که در مورد اخذ و تمدید کارت بازرگانی، اظهارنامه ثبت دفاتر تجاری سوالی دارید، می توانید از طریق پیام رسان با ما در ارتباط باشید.

سی تی دی ملزومات دارویی

 

ثبت پرونده CTD و PMF و تکنیکال فایل

از جمله خدمات مبین فارمد افرا ثبت و گردآوری پرونده دارویی و همچنین ملزومات دارویی می باشد. به شما کمک خواهیم کرد که پرونده ثبتی خود را در سازمان غذا و دارو ثبت کنید.

برای ثبت کالا در سازمان غذا و دارو و همچنین تجهیزات و اداره بازرگانی و سامانه جامع بازرگانی نیاز به داشتن ایران کد و همچنین جی اس وان دارید. در صورتی که نیاز به کمک و یا راهنمایی در اخذ ایران کد و جی اس وان دارید شرکت مبین فارمد افرا بهترین گزینه است. مشاوره ثبت محصول 

وظایف ناظر فنی تولید تجهیزات پزشکی

آموزش مسئولین فنی

اگر مسئول فنی هستید یا ناظر فنی و یا مدیر شرکت هستید و می خواهید افرادی که استخدام می شوند آموزش های لازم جهت ثبت کالا یا محصول را ببینند حتما با ما همراه باشید. در حال حاضر برای افرادی که می خواهند مسئول فنی ملزومات دارویی یا ناظر فنی شوند آزمونیجهت تایید صلاحیت گرفته می شود.

چرا به مشاوره نیاز داریم؟

از جمله مواردی که مدنظر مدیران و مسئولین شرکت می باشد، نظم و سرعت در انجام کارها می باشد. ممکن است فردی مسیری را به اشتباه آغاز کند و ماهها درگیر ثبت محصول و از دست رفتن سرمایه انسانی و مالی می شود. مشاوره ثبت محصول یکی از کارهایی است که این شرکت انجام می دهد ولی ما سعی کردیم که صادقانه به افرادی که نیاز به کمک و آموزش دارند، راهنمایی کنیم.

جهت اخذ مشاوره با شماره ۰۲۱۷۷۱۴۲۸۸۵ تماس بگیرید. 

۰/۵ (۰ نظر)